תפריט

יעילות מערכת Rainbow

מה הם יתרונות מערכת ה-Rainbow בממ"ד?

תקנות מערכת אוורור וסינון אוויר בממ"ד

בבניה החדשה ממ"ד הוא חדר בלתי נפרד מחדרי הדירה. גם במבנים ישנים רבים בוחרים דיירי הבניין להרחיב את הדירות כולן ולבנות בהן ממד. לחדר זה תפקיד חשוב ביותר במהלך מלחמה, חלילה, או במצב חירום אחר. על מנת שיהיה ניתן לשהות בממ"ד לאורך זמן, חשוב להתקין בו מערכת אוורור וסינון אוויר שתספק אוויר נקי לכל אורך השהות בחדר. החל משנת 2010 נכנס לתוקפו חוק המחייב התקנת מערכת אוורור וסינון אוויר לממ"ד. תיבת נוח היא מערכת המיוצרת על ידי קבוצת בית אל העוסקת בתחום כבר ארבעים שנה ושמה לה למטרה לספק אוויר נקי ותנאים מיטביים גם בעתות חירום.

לשהות במרחב המוגן ללא מסכה

רבים זוכרים בוודאי את מלחמת המפרץ בה היה צורך לשהות לא מעט זמן במרחב המוגן תוך חבישת מסכות אב"כ. עם מערכת אוורור וסינון אוויר מסדרת Rainbow אין צורך לחבוש מסכה. המערכת מספקת אוויר נקי לתקופות ממושכות ומעניקה מיגון מלא מפני אב"כ בשהייה במרחב מוגן דירתי.

מערכת כחול לבן

המערכת מורכבת ממסנן, שסתומים ומפוחים. האוויר שנכנס דרך פתח שסתום כניסת האוויר (שסתום יניקה), מטוהר ע"י המסנן מחומרים כימיים ביולוגיים, המסנן מחובר ישירות לפתח כניסת האוויר בכך מונע אפשרות לחדירת אוויר מזוהם לחדר. לאחר שהאוויר עבר את הסינון הנדרש הוא מוזרם אל החדר באמצעות המפוח. הזרמת האוויר באמצעות המפוח יוצרת מצב על לחץ בו לא יכול אוויר נוסף לחדור פנימה. שסתום שחרור האוויר משחרר במקביל אוויר רווי CO2 בכמות מבוקרת. שחרור האוויר מאפשר כניסת אוויר מסונן נוסף פנימה. כך נעשית תחלופת אוויר רציפה ושמירה על אוויר נקי לאורך כל זמן השהיה בממ"ד. המערכת כוללת גם מפוח ידני למקרה בו ישנה הפסקת חשמל כך שאתם מוגנים בכל מצב.

איך פועלת מערכת Rainbow?

אחד העקרונות המובילים את חברת תיבת נח וקבוצת בית-אל בכלל הוא עבודה ישראלית ותרומה למשק הישראלי. היא פועלת על בסיס ציוני אידאולוגי המבקש להגדיל ייצוא על חשבון ייבוא. המערכת היא כולה מיוצרת כחול לבן, מתחילת הפיתוח ועד להברגת הבורג האחרון. מעבר להתאמת המערכת למרחב מוגן דירתי, ישנן מערכות המתאימות גם למרחבים מוגנים ציבוריים הנמצאים במפעלים, חברות, בתי חולים ומוסדות חינוך וציבור.

מאמרים

כתבו עלינו

תודה על התעניינותך במוצרים שלנו

© זכות יוצרים – מערכת אוורור וסינון דירתית – תקנה 6869 מחייבת מערכת אוורור וסינון אוויר בכל מרחב מוגן

קבוצת בית-אל

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו